ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ

Πα 30 Σεπτεμβρίου 2022, 20:11 ΜΜ

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ 800, 806 ΚΑΙ 809 ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ

Τα λεωφορεία της λεωφορειακής γραμμής 806 ΣΧΙΣΤΟ – ΚΑΡΑΒΑΣ – ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ) στην διαδρομή τους προς Σχιστό πρέπει να διέρχονται από την Λεωφόρο Ταξιαρχών και τις οδούς Σερρών, Αγίου Γεωργίου και Νικηταρά με στάσεις στην Λεωφόρο Ταξιαρχών και στις οδούς Σερρών και Αγίου Γεωργίου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χιλιάδων κατοίκων του Κορυδαλλού και του Άνω Κορυδαλλού και του επιβατηγού κοινού του Σταθμού Μετρό Κορυδαλλός.

Αναγκαία είναι επίσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χιλιάδων επιβατών που κατοικούν στα όρια των μεγάλων πόλεων Κορυδαλλού και Νίκαιας (Λεωφόρος Ατταλείας Κορυδαλλού – Νίκαιας) και πηγαινοέρχονται καθημερινά, Κυριακές, εορτές και αργίες με τα λεωφορεία για εργασία και άλλες ασχολίες στην μεγάλη πόλη του Πειραιά, η τροποποίηση της λεωφορειακής γραμμής 809 ΣΧΙΣΤΟ – ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ – ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ) σε λεωφορειακή γραμμή 809 ΣΧΙΣΤΟ – ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ), όπως χρήσιμη είναι και η τροποποίηση της λεωφορειακής γραμμής 800 ΝΙΚΑΙΑ – ΣΤ.ΝΙΚΑΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ) σε λεωφορειακή γραμμή 800 ΝΙΚΑΙΑ – ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χιλιάδων κατοίκων και εργαζομένων των μεγάλων πόλεων Νίκαιας, Κορυδαλλού και Πειραιά.

Για την προστασία του περιβάλλοντος της Αττικής επείγουσα είναι εκτός των νέων Τρόλεϊ και η άμεση προμήθεια και η δρομολόγηση Ηλεκτρικών λεωφορείων στις λεωφορειακές γραμμές των πόλεων Πειραιά, Νίκαιας, Κορυδαλλού, Αγίας Βαρβάρας, Κερατσινίου, Περάματος, Ταύρου, Αιγάλεω, Χαϊδαρίου, Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Μάνδρας, Πετρούπολης, Ιλίου, Καματερού, Αγίων Αναργύρων, Μεταμόρφωσης, Αχαρνών, Νέας Ιωνίας, Νέου Ηρακλείου, Ζωγράφου, Δάφνης, Ηλιούπολης, Υμηττού, Χολαργού, Παπάγου, Μελισσίων, Γαλατσίου, Αμαρουσίου, Πεύκης, Αγίου Δημητρίου, Παλαιού Φαλήρου, Αλίμου, Ελληνικού, Αργυρούπολης, Γλυφάδας, Βούλας, Βουλιαγμένης, Βάρης και Κορωπίου.

Μετά το από με ημερομηνία 19-12-2021 δημοσίευμα μας με θέμα: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ 800, 806 ΚΑΙ 809 ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ http://www.manuscript.gr/2021/12/19/ και τα e-mail μας με ημερομηνίες 19/12/2021 ώρα 2:15 μ.μ. και 22/01/2022 ώρα 12:12 π.μ. προς Πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη και υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή και το δημοσίευμα μας με ημερομηνία 06-03-2022 με θέμα: ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΙΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ http://www.manuscript.gr/2022/03/06/ και το e-mail μας με ημερομηνία 06/03/2022 ώρα 4:09 μ.μ. προς υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή και δημάρχους Κορυδαλλού κ. Νίκο Χουρσαλά, Νίκαιας κ. Γιώργο Ιωακειμίδη και Πειραιά κ. Γιάννη Μώραλη, λάβαμε με το ημερομηνία 16-03-2022 ώρα 1:08 μ.μ. e-mail του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) Α.Ε. την αριθ. πρωτ. 4494 και ημερομηνία 16-03-2022 επιστολή του με θέμα: Τροποποίηση διαδρομής λεωφορειακών γραμμών 800, 806 και 809, στις μεγάλες πόλεις Κορυδαλλού και Νίκαιας και άμεση προμήθεια και δρομολόγηση ηλεκτρικών λεωφορείων, με κοινοποίηση στο γραφείο διευθυντή υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή και στο γραφείο υφυπουργού αρμοδίου για θέματα Μεταφορών κ. Μιχάλη Παπαδοπούλου υπογεγραμμένη από την Διευθύνουσα Σύμβουλο κ. Αριστέα Αντωνοπούλου, την οποία δημοσιεύουμε:

Σχετικά με τις παρατηρήσεις του δημοσιεύματος σας, σας ενημερώνουμε ότι με την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών μετρό <<ΝΙΚΑΙΑ>>, <<ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ>>, <<ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ>> τέθηκε σε εφαρμογή σχέδιο αναδιάρθρωσης των λεωφορειακών γραμμών της περιοχής, στο πλαίσιο της διαλειτουργικότητας των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Βασικό στοιχείο της νέας αναδιοργάνωσης, αποτέλεσε η βελτίωσε η βελτίωσε της αξιοπιστίας στην εκτέλεση των δρομολογίων του δικτύου των λεωφορειακών γραμμών, η λειτουργική απόδοση των γραμμών, η μείωση του συνολικού χρόνου μετακίνησης των επιβατών, καθώς και η διευκόλυνση των μετεπιβιβάσεων μεταξύ των μέσων.

Ταυτόχρονα, επιδιώχθηκε η πλήρης αξιοποίηση των υφιστάμενων δυνατοτήτων των εταιρειών λειτουργίας της ΟΣΥ Α.Ε. και της ΣΤΑΣΥ Α.Ε., σε τροχαίο υλικό και ανθρώπινο δυναμικό και καθορίστηκαν οι συχνότητες των λεωφορειακών γραμμών με βάση τις υπάρχουσες δυνατότητες της ΟΣΥ Α.Ε. (σε οδηγούς και τροχαίο υλικό), σε συνάρτηση με την επιβατική κίνηση της κάθε γραμμής.

Σε αυτό το πλαίσιο ο ΟΑΣΑ, με κύριο στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πολιτών και την αποδοτική λειτουργία του Συστήματος Αστικών Συγκοινωνιών, σχεδίασε, σε συνεργασία με τους οικείους Δήμους και υλοποίησε κατάλληλες συγκοινωνιακές παρεμβάσεις που σκοπό έχουν την αντιμετώπιση προβλημάτων και τυχόν ελλείψεων στην συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση.

Σε ότι αφορά πιο συγκεκριμένα τους Δήμους Κορυδαλλού και Νίκαιας, η λεωφορειακή γραμμή 800 εξυπηρετεί την ευρύτερη περιοχή του Κορυδαλλού και της Νίκαιας, συνδέοντας παράλληλα απομακρυσμένες περιοχές με το σταθμό μετρό Νίκαια, ενώ η λεωφορειακή γραμμή 806 συνδέει τις απομακρυσμένες περιοχές του Δήμου Κορυδαλλού με το σταθμό μετρό Κορυδαλλό.

Παράλληλα η λεωφορειακή γραμμή 809 διέρχεται από τον Δήμο Κορυδαλλού και Νίκαιας συνδέοντας τις περιοχές με δύο σταθμούς μετρό (σταθμός μετρό Νίκαιας-σταθμός μετρό Κορυδαλλού) εξασφαλίζοντας την μέγιστη διαλειτουργικότητα των μέσων αλλά και την βέλτιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Επιπρόσθετα, η ένωση όλων των περιοχών του Δήμου Κορυδαλλού και του Δήμου Νίκαια με το Δήμο Πειραιά πραγματοποιείται με τις λεωφορειακές γραμμές 814-830-831-846-900 οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τον εξορθολογισμό των προγραμματισμένων δρομολογίων και στόχο την αξιοπιστία στην εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου καθημερινά.

Πρέπει να σημειωθεί ότι η διέλευση των γραμμών αποφασίσθηκε, λαμβάνοντας υπόψη πολλές παραμέτρους και ότι πιθανή τροποποίηση της διαδρομής κάποιας από αυτές όπως η 809 που προτείνετε πιθανότατα θα επιφέρει προβλήματα εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού άλλων περιοχών.

Παράλληλα, όσον αφορά την πρόταση σας για επέκταση των γραμμών 806, 809 στον Πειραιά, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η σύνδεση με τον Πειραιά είναι ικανοποιητική μέσω των προαναφερόμενων γραμμών και επιπλέον η γραμμή 900 η οποία δημιουργήθηκε γι’ αυτό ακριβώς το σκοπό ως εναλλακτική λύση μετεβίβασης και άμεσης σύνδεσης με τον Πειραιά.

Επιπλέον, σε λίγους μήνες αναμένεται η έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών του μετρό που θα συνδέουν με πολύ γρήγορη μετεπιβίβαση όλες τις διερχόμενες από τους σταθμούς γραμμές, με τον Πειραιά.

Όσο αφορά την αγορά και την προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων σας ενημερώνουμε πως το Υπουργείο Μεταφορών, έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες για την απόκτηση τους με προκήρυξη η οποία έχει δημοσιευθεί, στην οποία προβλέπονται για Αθήνα και Θεσσαλονίκη αγορά 350 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων.

Επισήμανση MANUSCRIPT.GR:

H MANUSCRIPT.GR δεν πρότεινε στο δημοσίευμα της http://www.manuscript.gr/2021/12/19/ με ημερομηνία 19-12-2021 και θέμα: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ 800, 806 ΚΑΙ 809 ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΙΚΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ και στο δημοσίευμα της http://www.manuscript.gr/2022/03/06/ με ημερομηνία 06-03-2022 και θέμα: ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΙΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ, την επέκταση της γραμμής 806 στον Πειραιά, όπως αναφέρεται στην επιστολή του ΟΑΣΑ Α.Ε., αλλά τα λεωφορεία της λεωφορειακής γραμμής 806 ΣΧΙΣΤΟ – ΚΑΡΑΒΑΣ – ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ) στην διαδρομή τους προς Σχιστό πρέπει να διέρχονται από την Λεωφόρο Ταξιαρχών και τις οδούς Σερρών, Αγίου Γεωργίου και Νικηταρά με στάσεις στην Λεωφόρο Ταξιαρχών και στις οδούς Σερρών και Αγίου Γεωργίου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χιλιάδων κατοίκων του Κορυδαλλού και του Άνω Κορυδαλλού και του επιβατηγού κοινού του Σταθμού Μετρό Κορυδαλλός και δεν ενημερώθηκε για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Επιπρόσθετο Φωτογραφικό Υλικό

Πρόσφατα Άρθρα

Ειδήσεις

ΕΠΕΙΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΑΠΟ ΙΣΤΙΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΡΥΣΤΟ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΩΓΡΑΦΑΚΗΣ Η Εύβοια είναι το δεύτερο από τα μεγαλύτερα και ωραιότερα νησιά της Ελλάδας. Εδώ και δεκαετίες στο οδικό δίκτυο της

Περισσότερα »
Ειδήσεις

ΤΙΜΕΣ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΩΓΡΑΦΑΚΗΣ Καλοκαίρι 2022 με φτώχειας κύριες και επικουρικές συντάξεις, ημερομίσθια, μισθούς, μερίσματα και εφάπαξ και χωρίς επαναφορά και μόνιμη πληρωμή Δώρων

Περισσότερα »
Ειδήσεις

ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ Η ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΜΟΝΙΚΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΔΩΡΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΑΔΕΙΑΣ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΩΓΡΑΦΑΚΗΣ Καύσιμα, ακρίβεια, ανατιμήσεις, λογαριασμοί ρεύματος, φυσικού αερίου, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στα ύψη και πληρωμή άδικου και άλογου ΕΝΦΙΑ και χωρίς καμία

Περισσότερα »

Κατηγορίες Άρθρων

Η MANUSCRIPT || ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΟ είναι ελεύθερο, μη κερδοσκοπικό, πλουραλιστικό, δημοσιογραφικό μέσο επικοινωνίας και δεν δημοσιεύει διαφημίσεις και δεν εισπράττει συνδρομές.

Επικοινωνία

Αναδημοσίευση επιτρέπεται μόνο με αναφορα στην πηγή

Άμισθος υπεύθυνος έκδοσης – ανάρτησης, ιδρυτής – ιδιοκτήτης καθημερινής ηλεκτρονικής εφημερίδας  www.manuscript.gr,
δημοσιογράφος Γιάννης Ζωγραφάκης.

©   2020 | COSMOTE NewSite4U